Vet ni nåt?

Sovit bort min rast... Igen ,, andra gången på raken.  :O snacka om stressad ja blir på mig själv!!! 
D få va slut me det nu!!
Ja sover så hårt på dagarna att ja sover med feberyra på nå vis! :P

Idag har vi provmjölkning, så har Alexandra med mig idag, hon skriver upp resultaten och jag mjölkar.

Ska strax  iväg dit igen.

Imorgon ska ja dra iväg med hästlastbilen kl 04.00 ,, den ska få lite kärlek å omhändertagande. :)

Är ju ledig fre och lör. Hoppas på en sovmorgon på lör då... :P tänkte även starta upp Shacken igen. Hon har ju haft semester i drygt 3 v nu.... :O

På hemmaplan är d så att S köper ut mig från gårn, det är bara för mig att skriva på, sen e d klart. Men ja drar mig lite för det.... Känns så jävla jobbigt och sorgligt.

Ja letar både jobb och bostad, så har ni nåt/ vet nåt så kontakta mig!! Helst i södra sverige, helst skåne men allt av intresse!!





Kommentarer
Postat av: Stisse

Du är så fin Vännen.
Älskar å saknar dig så mycket !!

2014-07-06 @ 23:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0