Underbara dag... !

Va härligt att ÄNTLIGEN få en dag med alla mina djur!! <3 känns som om det var evigheter sen!!!!
Hundarna fick sig en 75 minuters hundpromenad på fm. 
Å nu har jag ridit Shacken och sedan tränat Fia. 

Shakira och jag gjorde mycket flexningar, och mycket flytta fram och bakdel, sidoförflyttningar m.m. Jag är nöjd med dagens ridpass! 






Söta fina shacken!! Puss på dig!!




Måste oxå säga att hovvis faktiskt börjar få ordning på Shackens fula fötter! Dom har blivit mycket kortare och rundare i formen,, men så har vi oxå verkat var 4e vecka. Oekonomiskt men bra beslut! $ :)



För Fia var det premiär att vara på ridbanan ensam då hästarna inte står i vinterhagen brevid ridbanan. Hon var lite okoncentrerad å kollade bort mot sommarhagen. Men hon gjorde som jag sa, var välldigt pigg å glad å gjorde en del spratt!
Vi tränade även att stå bunden vid bommen. Det gick ju hyffsat, men vi bör träna mer där. Ska nog ta ett pass med henne att bara stå uppbunden en längre stund. Hon var lite trampig där.
Men så har vi ju inte tränat alls på flera veckor.
I d stora hela är ja iaf riktigt nöjd med Fias träningspass idag! 






Pöss på dig oxå Fiador!! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0