Börjar nog ta stopp

Vägde mig igår igen, har gått ner 2 på några dar! Mysko!! Å ja bantar ju inte ens?!
Har aldrig nånsin gått NER i vikt på d viset ja gör nu. 7-8kg på typ knappt 2 mån! 
Tom. Jag ser att ja blivit smalare. 
Mysko.

Idag vaknade jag innan kl ringde.
Igår skulle ja vila en halvtimma men somnar in i värsta feberyran, var så trött igen å försökte slå upp ögonen men kunde inte?! Tog typ en halvtimma till att  vakna. Sen mådde jag dåligt, illamående som fan på efm.
Ärligt tror kag att d börjar ta stopp.
Men ja kan inget göra, inte ens va sjuk, kossorna behöver mig då d inte finns nån annan som mjölkar just nu :(

Men ja skulle behöva ett break. :(

Kommentarer
Postat av: Therese

Svaret på din nergång har du i andra stycket... Du jobbar ju dygnet runt, inte konstigt kilona rinner av dig.

2014-05-07 @ 16:54:49
URL: http://sparrowhillranch.weebly.com
Postat av: Angelaelaaan

Ät mer mat, du jobbar som en tok och behöver massor av energi för att orka med allt.

2014-05-08 @ 11:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0