Skön dag!

Har fått en del nyttigt gjort idag i vårvärmen.
Fia var på promenad å mötte bilar å annat, sen har ja vart i Sala och handlat lute spån, mineraler, stolp å annat med Stefan.
Sen så åkte vi hem å lagade vårhagen , tog med oss lite bira ut å myste i solen medans vi slog ner nya stolpar.





Å sen fick hästarna komma ut dit, å dom blev ju jätteglada att få lite gött gräs i sig!




Efter att hagbygget var klart så gick vi in i Saloonen å tog oss en virre.






Å efter en virre där gick vi till grannen å snackade lite med dom å Sivan visade mig hur å var ja ska mata å vattna hennes hästar i helgen då ja blir hästvakt år dom, å så drack vi en bira ihop ute i solen hos dom :) 
Sen tog jag hundarna å gick hem , dags för en ridtur innan mörkret faller.




Åh den ridturen var härlig, kort men snabb då vi galopperade nästan hela vägen, Shakira kändes underbar idag!!
Glad pigg å possitiv!!

Väl hemma igen så lastade ja bil å släp med sadlar å grejjer inför morgondagen då Shacken å jag drar iväg tillFinsta och föser lite highland cattle kor!

Nu är det grillat till middag å lättdryck, måste upp tidigt imorrn!


Det har verkligen varit en skön dag idag å ja ser fram emot, å tänker oxå njuta av morrondan, som faktiskt är min sista lediga dag på.... Ja vem vet hur länge??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0