Personal sökes

Jo men visst, nu blir man bonde på heltid vare sig man vill eller ej pga brist på personal!! :O jag ska ensam sköta lagården med ca 70 mjölkkor 7 dagar i veckan!
Hej då fritid! :P
Jocke å jag ( den enda personalen) hade möte idag,, ja säger bara, aj aj min stackars rygg!! 
Vill nån skänka värktabletter eller ett lass med muskler så vore ja tacksam ! :P
P vill man hälsa på mig så finns jag framåtböjd mellan korna!

Hur som helst, allvar nu.
Vi söker personal till Lagbo Gård bostad finns om man vill ha, så vet ni om någon därute som vill jobba på en gård så kontakta mig via mail.
[email protected]

Vi söker 1-2 st personal till Lagbo Gård.

Nu tar ja en djup suck och en stor klunk!
Skååål för mig å livet som heltidsbonde



En sak vart ja gla över när ja åkte hem från alla gos kalvar, å det var att det fortfarande var ljust ute då jag slutat jobba!!! Yippie!! :)


Undrar vart ja ska åka på spa nånstans när ryggfan pajjat efter all mjölkning?

Jaja, vi får hoppas vi får tag på personal nån gång så blir nog allt bra! :P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0