Min helg

Det har varit en lugn å bra helg. Dock har jag känt mig otroligt trött och seg.
Hjärnan går ju på högvarv 24 tim om dygnet. Ja drömmer konstiga drömmar om spöken, och har även drömt om rovdjur som smyger på mig i mörkret. Vaknar av drömmarna å känner mig välldigt stressad. Har vaknat ungefär 1/timme.

Så ja antar att man är rätt stressad/ pressad av allt som händer just nu i mitt liv.

I helgen har ja dock sovit som en stock.
Men varit välldigt trött under dagtid ändå.

Men men,, denna vecka bör bli lugn, jobbar visst bara mån och lör! 
Hovslagarn kommer på onsdag. 
Han skulle kommit den 14e men ja ringde in han tidigare, vill ta av snösulorna på Shacken å hennes fötter växer så fort, det är 4 veckor sen ja skodde henne, :/ så hon är ju inte speciellt billig i den kretsen.
Å Fias fossar vill bli fina oxå.

Vad som händer mer denna vecka vet ja ej,, ev en resa till Trelleborg. 

Min Göteborgsresa ja tänkt mig, blir inte av. :(

Nu ska ja ta söndagskväll med lite citronvatten å TV å lite så :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0