Min helg i skåne

Åh vilken härlig helg jag haft! Cowboysat för hela slanten! Allt från amerikanska pannkaker till kofösning!

Älskar slätterna i skåne, å alla dessa kor som har d så bra, nästan helt fria på gigantiska marker!









Jag har varit med å jobbat lite på ranchen, utfodrat alla djuren. Man fodrar med stora fyrkantsbalar
Som man sen kör ut med traktor och vagn. Sen e  man 2 st på vagnen å en kör traktorn.















Sen så har vi ju ridit oxå, ut på slätterna, tittat till djurena å passat på å tränat på lite djur!
Det är ett fantastiskt landskap på Revinge Hed! I love it!!!!























Sen har vi även ätit och druckit gott såklart, å mycket cowboyporr på tv å provat lite buckaroo hattar å utrustning , mycket info har man fått på dessa dar! 





Vi har haft jättefint väder och ibland nästan varmt som en sommardag i solen! Förutom i lördags då hade vi storm väder å det gällde att hålla i hatten!!!

Nu är ja iaf hemma igen, saknar redan livet i skåne men riktigt skönt att komma hem till hästarna igen!! 
Imorgon åker jag å hämtar hundarna hos Ammie!
Åh va ja saknat alla mina fina djur!!! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Men va härligt det såg ut! :)
Förresten, vad har du för jacka?

Svar: Det var härligt! Jackan är en Lakin McKev.
cowboy dream

2014-03-16 @ 23:08:50
URL: http://keepstar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0