Lite orolig

 Börjar bli lite nervös över hur allt kommer bli på Lagbo Gård då vår förman Anders försvinner.
Det sker om 1 månad! Anders höll ju koll på alla delar av gården, jobbade typ 7 dar i veckan 24 tim om dygnet , om det behövdes.
Och när han försvinner är det bara Jocke och jag kvar. Jag har absolut inte tillräcklig erfarenhet av att sköta ett helt lantbruk med allt vad det innebär. 
Jag kan ju lite basic saker som utfodringar , mjölka osv, men allt det här med insemineringar, sinläggningar m.m. Sånt kan ja ju inget om!
Och Jocke vill ju inte ha mjölkkorna så det lär ju bli min uppgift.
Och vad vi vet än har ingen ny personal utsetts än.
Ja undrar hur vi ska kunna hålla gården å få runt allt??
Det lär bli myyycket jobb framöver om dom inte hittar personal!! :O
Det här gör mig orolig faktiskt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0