Letar ny utrustning

Jahapp, vilket jäkla väder vi haft idag! Usch!
Idag har ja fått allt gjort som ja tänkt få gjort idag, känns bra å mycket tid blev över så har suttit och letat lite ny utrustning till Shakira. Skulle behöva ett nytt fräscht träns och så ska jag pröva ett nytt bett som ja blivit tipsad av en god vän.



Ett sånt bett ska ja köpa. Huvudlag har ja inte hittat nåt än som jag vill ha.
Har kontaktat Henry på western horseman för att se om han har något föeslag på huvudlag av det stuket som jag vill ha.

Imorgon blir det klöverkning för hela slanten!! Å det känns så bra i hjärtat då jag vet att vi har ett par st kor som verkligen är i behov av det. <3 
Dessutom behöver ja inte börja arbeta förens vid 10. Lyxigt va?! :)

Men nu först har vovvarna å jag TV kväll! Mys pys.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0