Jobbig dag idag

Det blev 2 tim övertid igår på jobbet.
Kom hem vid 18.15 , käkade mat å sen sadlade jag på Shakira å red lite på banan, vi tränade lite stopp, backa vänd. Tyckte hon / vi gjorde bra ifrån oss och avslutade lektionen efter en kvart, inge bra å nöta vidare när ja kände mig nöjd med det vi gjorde.
Shakira var duktig å ja vill avsluta medans det gick bra :)

Hoppade i säng vid 21. Å klockan ringde 04.15 idag. Upp å mjölka kor! 

Idag ska vi även köra mina fina köttdjur " sillbo stutarna" på slakt.

Jag måste vara med och lasta dom :(

DETTA KOMMER BLI SKITJOBBIGT!!!!

Vet att det är en del av jobbet, men ja har VÄLLDIGT SVÅRT för att acceptera det :( 
Dom är ju så fina pojkar!! 
Kommer gråta floder idag e ja rädd för :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0