Gick som en smäck!

Ja jävlar, viljen resa, puh!
Hann inte längre än till uppsala då 2 poliser stoppade mig.
Körkort å nykterhetstest.
Ja trodde absolut ja va rökt. 
Men ja log glatt å spelade blond i min cowboyhatt å poliserna log å var välldigt vänliga å pedagogiska med cowgirlen. 
Efter lite tjöt hit å dit å dom äntligen / dessvärre kom fram till att ja inte hade körkort för att köra mitt ekipage så kom som fram å sa: du kör jätteolagligt å vi kan rapportera dig det här,, vart ska du nånstans?
Jag svarade glatt, " till finsta och fösa kor"
" kvack?!" Man såg deras frågande miner sen skratta dom å sa: " ok, vi väljer att släppa dig, vi vet ingenting, åh sen får du själv välja om du chansar på att åka dit eller åka hem" 
Å så sa dom " men du borde nog åka till körakolan å ta kort för detta"
Åh jag tackade å log å höjde countrymusiken i bilen sa hej då å åkte .... Till finsta å korna!! :)









Kosse lektinen gick bra, är välldigt nöjd trots att ja red på tränsbett ( shakira blir så tungarbetad på det) 
Å dessutom var Sjacken helt lättlastad idag!! Duktig pålle! Hon har ju protesterat vid lastning i ett par månader nu, tills idag.

Allt har verkligen gått som en smäck idag!!!
Tack gulliga poliser å tack shakira för att du är bara för bäst!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Mikxki

Härliga bilder :)

Svar: Tack! :)
cowboy dream

2014-04-02 @ 09:08:29
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0