Roadtripp imorgon

Hej hej! 

Hästar är nattade och jag är nyduschad! Allt är som det ska! Eller?

Well, imorgon ska jag ut på en liten roadtripp. 
Ska äntligen åka och hälsa på min gamla häst Solvind!!! :D

Ska bli så kul att få se henne igen!
Eller kommer kanske bli sorgligt??
Ja e ju lite känslosam av mig :P

Har även anmält mig till årets första ko träning, den 29/3 på Finsta! 
Hoppas det inte är skitväder, för då vågar jag inte köra häst.

På torsdag åker vi å hämtar hem chevan!! Ska bli skönt att åka fint igen,, ;) men framför allt skönt att ha en bil så man kan bli lite mer rörlig igen med hästar och hundar.

Idag gjorde jag ett försök att harva ridbanan.... Vart väll inte optimalt , är rädd att snömodden som blandats med gruset nu binds ihop till is.

Men men,, det blev iaf platt så OM det fryser på så slipper vi iaf knölar.

Jag funderar på det här med att köpa en till häst,,, är liite osäker och velar fram å tillbaka ifall det ör en bra el dålig ide? 
Hittade en häst idag inte så långt härifrån som ja föll helt för.
Men fan, är det rätt el inte att skaffa en till??
Vad tycker ni? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0