Ge fan i blogghelvetet då!

Ok, så här är det. Gillar man inte vad man läser å ser på bloggen ger man väll för helvete fan i att gå in på den??
En mr/mrs ANONYM stör sig visst på det mesta på min blogg, så varför i helvete läser du den då?? 
I mitt inlägg "solmys sen 13" har jag ett LINNE  på mig, med spets å mycket urringning, varför? Jo för då får ja mer sol på mig ju mindre kläder jag har?! Mr/mrs ANONYM det var ingen bh, å det handlade inte om TUTTAR ! Det handlade om sol å värme å att ja va ledig ( för en gångs skull) å hade det mysigt ute i solen. 
Jag vet inte hur DU GÖR  när du solar?? Kanske du gör tvärt om mot vad jag gör , å TAR PÅ DIG KLÄDER ISTÄLLET FÖR ATT TA AV DOM!??
Kanske man borde ha en arab sjal på huvve oxå OCH över ansiktet???
Om du å nån annan störs sig på att mmjag lägger ut bilder med " lite kläder" så ge fan i att gå in på BLOGGEN! Hur svårt ska det va ?! 
Å att DU väljer att se " tuttar" ist för att det är en person som solar så är det ditt problem!

Å vill jag lägga ut mig helt JÄVLA NAKEN så gör jag det oxå!!

FRÅGOR PÅ DET MR/MRS ANNONYM??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du lägger ut dig naken? Vad är ämnet då? Solning? Om jag inte mins fel var det du som skrev att vi läsare skall hålla oss till ämnet.....
Och detta var inte någon kontakt sida? Kanske mer en sex sait då?

Svar: Om du tycker min sida är en sexsait så är det upp till dig,, du kanske tycker d e sexigt med hästar kor å lantliv å sol å värme,,.. Du kan nog inte ens va på stranden på sommaren, kanske vore alldeles för sexistiskt för dig?? Du måste ju nästan va född i kyrkan på altaret eller nåt. Men tack för din kommentar ANNONYM
cowboy dream

2014-04-22 @ 21:24:31
Postat av: Norrfallsannicka

Det finns i alla fall mycket att irritera sig på här i livet om det där linnet kan orsaka kaos i en blogg :-)
Man skulle ju kunna se en person som faktiskt ser ut att må rätt bra också -ett klart större värde än kläder (min högst privata värdering)

Svar: Så sant skrivet! Tack!
cowboy dream

2014-04-22 @ 21:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0