7e dagen i streck

Go middag gott folk! Tror ja ligger i bra tid i dag på jobbet, har visserligen inte hunnit med nån rast men iaf.
Känns bra hur som helst. 

Ja har kört mycket balar idag med. Det går åt en hel del varje dag.


Jag passaade på att äta min lunch imorse kl 7 mellan ungdjursfodringen och kalvutfodringen!


Jag är inne på min 7e arb dag i streck nu med arbetspass mellan 10-12 timmar/ dag. Börjar känna mig lite SCHLEETEN! :P
Långa dar blir det då man går upp vid 4 på morron å kommer i säng vid 22-23 på kvällen.

Det värsta är att ja får dåligt samvete för gården hemma, hinner ju inte riktigt med den just nu. 
Har inte ridit på 2 dar nu å ja hundarna får stå utan motion dom med.
Hoppas vi hittar nån mer personal snart!
Nu har det iaf ÄNTLIGEN kommit ut en annons på ATL! Hoppas nån SERIÖS NAPPAR! Har varit många oseriösa som hört av sig tyvärr.




Nu ska ja fortsätta jobba, kossorna vill ha kross och hö till lunch sa dom till mig imorse ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0