Uppe innan tuppen

Det är mycket me 2 valpar i hemmet ,, aldrig en lugn stund typ. Ska bli skönt att få ordning på hundgården , vi håller ju på att förbättra ena delen så hon inte kan rymma, hon är ju så liten så d e svårt att stänga in henne med våra sorts staket. Å så ska ju dubbelhundkojan byggas  färdigt med. 

Jag vet inte im ja kommer att ta lagårdsjobbet, det bekymrar mig 
mycket,, ja får ju jobbet som ja drömt om, men det verkar tyvärr som om dom inte kan erbjuda så mycket jobb som ja måste ha :( 
Å på tis börjar väktarjobbets anställning där ja inte alls fått det schema jag blivit lovad. Men ja måste nog hoppa på det såvida lagbo gård inte kan erbjuda mer arbete. Tiden är knapp,, kan man  säga....

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Kan du inte ta det du får på bondgården och sen kanske jobba extra som väktare?
Jag gör så nu att jag jobbar allt jag kan på mitt roliga jobb (hundpensionat) sen fyller jag ut med mitt tråkiga jobb för att jag ska överleva :P
Sen har du väl lite egna inkomster - du kan hyra ut lösdriftsplats och ha andra aktiviteter där på eran gård :)

Svar: Jo jag funderar på att kanske görA nåt sånt :)
cowboy dream

2013-09-30 @ 20:05:02
URL: http://akustisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0