Jag glömde ju bort ju!

Jag glömde ju helt bort bloggens 2 års jubileum ju! Å inte sa ni nåt  å?! Jaja, var väll kanske ingen som förväntade sig något iaf, eller som ens visste om att det var 2 år i lördags.
Skit samma, vi tart e nästa år igen, ska försöka planera in nå kul då istället.
 
Jag undrar så mycket vilka ni alla är som läser bloggen?, vad har ni för intresse för den?
Vad gillar ni att läsa/se när ni kikar in här?
 
Vill man bara kolla på bilder? nyfiken på mitt liv? På hästarna? tycker man mer om att läsa eller vill man hellre bara se bilder?
 
Jag gick igenom min blogg själv , två år tillbaka, den var annorlunda då, mot hur den är nu, då tror jag att jag hade mer tid, å jag var välldigt ensam då, när ja bodde i dom östgöta skogarna, så då hade ja mer tid för skrivandet, jag uttryckte mig mycket mer i hur jag kände mig, jag visade öppet mina känslor, och jag skrev om saker å ting jag funderade över, idag, är min blogg mer som en faktabok på punktvis , vad jag gör från dag till dag, inte så mycket annat som kommer med.
 
Vad anser ni? Var bloggen bättre förr, eller bättre nu? vad vill ni läsa?
 
Själv tycker jag det är synd att ja inte hinner lägga ner mer arbete på bloggen, skulle vilja skriva så mycket, för jag älskar att skriva!
 
Ni får gärna kommentera här på bloggen vad ni tycker om min blogg, vad som är bra och vad som är dåligt, vore kul att veta det och vilka ni är å varför ust ni läser min lilla strunt blogg :)
 
vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Eva Frid

Grattis till dina 2 år som bloggskrivare.
Jag gillar din blogg, att följa ditt liv i en virvlande fart. Det händer mycket och du är duktig att skriva. Gör inget att det nu är i punktform för ditt liv är så som det är nu att det inte räcker till mer, men du får ändå skriva och dela med oss som läser. Roligt o bra är att man får en hint på FB om nya inlägg....så man blir direkt påmind även om bloggen har blivit en del av mitt liv.
Du har fina bilder och en blandning av allt som händer i din omgivning, härligt helt enkelt.
Kanske kan det vara källa till något mer skrivande en dag, du har det nedskrivet i alla fall. Så jag tycker du ska fortsätta för din skull och för oss som läser.
Den ger oss så mycket o det ger dina egna tankar lite plats o det är bra tror jag. Lycka till med fortsatt skrivande för jag kommer att fortsätta att läsa Kram från faster på 90 bast

Svar: Hihi tack för ditt långa inlägg å kommentar! :) va kul att höra positiv kritik :) tack moster eva!!
cowboy dream

2013-09-17 @ 17:29:45
Postat av: Monika

Jag håller med moster Eva (hej hej Eva, hoppas allt är bra med dig!!!!) med att följa ditt liv! Det är ju ditt härliga cowboyliv man själv vill ha egentligen! Foton, texter, och härliga ordspråk varvat med din humor!

Svar: Hej!! Tack monika! Ni får komma hit å cowboysa med oss ibland då! :) va roligt att du tycker bloggen har en bra blandning, tack för din kommentar! Kram!
cowboy dream

2013-09-17 @ 18:20:06
Postat av: Angela

Söt du är Sara. Det är roligt att följa dig och dina ideer och roliga saker du har för dig. KUl att du är så personlig och öppen. Det känns uppfriskande.
Ja allt är väll mycket bättre än när du bodde på den där deprimerande gården någonstans ensam långt ut i skogen. Tänk vad allt kan ändra sig fort :)

Svar: Tack angela! Ja du vet ju lite av hur d var där borta ute i skogen! :P
cowboy dream

2013-09-18 @ 01:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0