Hoppat shakira

Idag hade vi lite hoppträning, eller det var väll med som lite kul grej, shacken tyckte det var roligt att göra nåt annat å det tycker jag med! Jag menar huur kul är det att jämt känna att man måste träna på nåt?! Jag gillar inte att ha den pressen å den känslan i kroppen jämt. Ibland kan man väll bara få duga så som vi är?! Där vi är. ?! Vad ska igentligen shacken å ja ha den pressen för, vi e ju ändå inga tävlingsmänniska/ häst, kan vi inte bara gå rida för att vi tycker det e kul? Vi behöver inte va bäst vi brhöver bara vara! :) 
Så nu kom det visst lite känslor fram här :P sorry! Men ibland blir ja så less på att känna sådär, alltför ofta tycker ja man ser, å inkl jag själv oxå, folk som bar tränar å tränar å måste bli bäst på allt, kan man bara inte få rida å bara va nöjd med det man kan å det sin häst kan och är? 

Hur som helst var ja tvungen att hoppa i westernsadel för ja äger ju ingen annan sort,  men ja valde iaf att inte ta wade sadeln för den har ett onödigt stort horn :P tur nog har ja en sadel till dom väger hälften så mycket å hornet e typ 1/5 av wadehornets storlek :)

Det var en mysig hopplektion iaf å vi är nöjda!
God natt allihopa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0