Superstolt matte

Ja har så duktiga fyrfotingar!
Red shakira på banan i sadel å träna idag, trots att hon stått 3 dagar nu så kändes hon välldigt mjuk å ledig, hon var pigg å alert å på gott humör!
Tror jag känner skillnad på min ridning efter att ja börjat rida utan sadrl å träns, ja vågar liksom släppa tanken på tyglar å rider mer å mer med benen å kroppen.
Å shakira känns som välkdigt medföljig.
Tror det är nyttigt för mig om inte annat att rida naket, tror det är bra för min utveckling!





Efter ridningen fick fia träna på att stå uppbunden så här


Vilket hon klarade galant. Jag tränade även på att lyfta hovvarna idag. Men då hon vart lite ovillig ett tag på det så gick ja tillbaka ett steg å skippade att raspa idag. Vi kratsade bara hovvarna idag. Å det gick välldigt lugnt å fint å hon lyfte snällt på hovvarna. :D
Det gör mig så glad å stolt, jag älskar mina kära fina underbara hästar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0