Så! Nu tänker jag sätta mig ned!!

Har farit runt å handlat i Sala och Heby.
Bland annat gigantiska matskålar åt valparna. Har blivit trångt i valpskålarna nu! ;)


Sen har ja handlat massa stallströ, slowfeedingnät, hundgodis och antricote till mig :)

Åh nu gör jag, i min ensamhet lite middag till mig. 
Det blir rostade grönsaker och potatis i ugn med färsk timjan, sillbo potatis och honung samt solrosfrön.


Mumsfillibabba!

Vill tacka alla för bra råd för 2 av mina inlägg jag gjorde tidigare idag. Jag blev nog lite klokare av det, så tack!! :D

Idag hörde det av sig ytterligare en inackordering, som faktiskt red western oxå! Det skulle va kul om hon kom hit hon med, vi får se!

Imorgon och 4 dar framöver är det kossejobb som gäller, ska bli kul!! Men ja lär bli trött av att jobba 4 dar på raken, det är ett tungt jobb men dock så roligt!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0