helvetets natt

Är det någon som vill ha en valp?! Idag är han välldigt billig! ;)

Han har farit runt och väckt mig å pipit å grejjat heeeela natten, han har velat pissa, skita, spy, leka , ja allt på en gång.
Ja e helt knäckt idag!!

Ska iväg å köpa avmskningsmedel till han idag, tror det är därför han spyr (jag vet)...

Hästarna fick stå inne inatt för Elvis skrek hela kvällen å sprang runt och letade efter Surprice :/ Sorgligt.

Nu på morgon ska ja rida å sen ska ja iväg å uträtta lite ärenden, köpa hundmat, avmaskningsmedel, betala räkningar, m.m.
Så ska jag leta efter veterinär till Solan å så ska ja förbereda transporten för imorgon då Shakira och jag åker iväg och föser kor.
Ska även kolla på en häst i samma veva hos Kate.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0