Veliga cowboysara är i farten

Nu är veliga jag i farten igen! Nu har ja bestämt mig för att det blir ingen 4 åring, söta fina ofelia från Vislanda.
Utan nu blir det ett Paint sto istället, renrasig med fin stam och svart skäck på 10 bast. tror jag.
Som jag får för ett bra pris å som Eva oxå sagt att det är ett bra köp. Så det känns mer tryggt. Hon heter
QTS Reinbow Bessie.
 
Jag fick lite ångest över Ofelia, inte för att ja va osäker på att ja ville ha henne,, men känner mig mer osäker på mina färdigheter att rida in en 4 åring.. man blir ju så rädd att man ska misslyckas, å så är det ju välldigt mycket jobb,, å ensam skulle ja va utan hjälp vid inridningen, så ja va rädd att ja kanske tar mig vatten över huvudet.
 
Skillnad var det ju med Elvis, han var ju vår egen uppfödning så han kände man ju så bra eftersom man vart med han i hela hans liv.
 
Så nu ska ja bara få tid att fara iväg till Halmstad... attans att alla hästar ska finnas minst 50 mil bort :O
 
well well.... lets go for this now.....I will not change my mind this time.. :P
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0