Idag tog jag hästen till jobbet, miljövänlligt SA JAG!! ;)

Åt mig en rejääl frulle innan ja drog iväg till stallet..
 

 
Shakira klar för avfärd till Jordbro och coca cola
 

 
På vägen till coca cola stötte vi på mycket folk, och ALLA log glatt och ville ta foton på cowboyen och dess häst :)
 

 
Shakira skötte sig utmärkt hela vägen till cola, genom graffitti tunlar, pendeltåg och trafik
 

 
efter ca 1 timme klapprade vi in på Coca Colas område
 

 
Shakira var duktig trots att allt hände samtidigt som vi skulle gå över järnvägsrälsen och gå six sax mellan väggbyggen, skyltar och koner samtidigt som en buss stannade och pös å folk vällde ut,bilar som körde, motorcycklar som ven förbi och lastbilar som skramlade.
 
Duktig cowboysarhäst ja har! :D
 
Här är vi framme, står utanför entren, min chef tar foto på oss
 
 

 
Det blev mycket förvånade och glada miner :) å folk som ville fota oss.
Sen red vi hem igen, åh då vart Shakira piggelin, hon steppade hela vägen hem :)
 
Love you Shacken, tack för idag!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0