Tränat Arraz gånger 2

Åh så har jag ju träna´t Arraz idag igen, 2 gånger faktiskt. Första gången var i morse vid 8 tiden, mor och jag cycklade iväg och var borta i säkert 1 timma. Men på hemvägen började Ullis tassar att blöda, båda framtassarna, så vi var tvungna att stanna, Arraz och jag lämnade dom på vägen och drog hem för att hämta dodgen, sen plockade vi upp 1 mamma , 1 trasig hund och 1 cyckel och åkte hem igen.
Stackars lilla Ullis, :((((

Sen så var Arraz med mig till stallet och även till Stadsberga på westernridningens dag en sväng och miljötränade lite, sen hem och nu har vi cycklat en liten bit till.

Han är en sååån duktig vovve med en sååån kraft!!!





OBS!

(kolla inte på tjockisen på cyckeln!!! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0