Hur svårt ska det va?!

...att gå ner en 5-6 kg?!! Ja pendlar som en klocka från vecka till vecka,, först gick jag ju ner 1.5 kg första veckan, sen gick jag upp dom andra veckan, och nu har jag gått ner 1.5 kg igen???  What the fuck?!

Nu jävlar ska ja ta i med hårdhandskarna! Ska först gå och köpa "RIPPED HARDCORE" NÅT SORTS BANTNINGSPILLER SOM FINNS PÅ GYMGROSSISTEN,,  fick tips av min gulliga kollega om dom, Sen så ska ja byta ut 1 måltid mot typ en måltidsdryck och även fortsätta med kosten utan kolhydrater + Att jag oxå måste försöka röra på mig betydligt mera!

Kanske funkar detta... har ju för fan bara mindre en än 1 månad på mig att gå ner, 11 juni satte jag ju som stoppdatum!! För jag sa 2 månader, på 8 veckor ville ja gå ner från 60kg till 54-52 kg, det är mitt mål.

Sååå..... nu får ja faan i mig sätta fart om ja ska lyckas åtminstonde halvvägs till mitt mål!!!!

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/2-x-ripped-hardcore-60-caps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0