Hatten scarfen och scarf smycket har kommit!

God dag alla, jag är redan helt slut efter att ha haft gräl med vissa personer, Till sist gick det ändå min väg, men nu är man väll "obehaglig" och kommer väll bli inkallad på "samtal"

Det är så jävla synd att man måste ställa till med ett  helvete för att folk ska lyssna, ska inte behöva vara så.

Vart till stallet redan en sväng och släppt ut hästarna och mockat, sen åkte jag till Skogås centrum för att hämta mitt paket från old western store, min hatt , scarf och scarf smycke har äntligen kommit!!!!

Scarfen är underbar! Hatten är inte riktigt vad jag tänkt.... den är tyvärr inte värd sitt pris, men ok att ha på sig, fast inget WOOOW, så detvar ju synd, ska beställa en annan hatt , som jag hoppas uppfyller mina förväntningar.

Nu sitter jag ute i solen, ska brygga mig lite kaffe, och försöka andas ut efter allt bråk.

Lina red Shakira igår, jag bad henne om det för jag var så arg, och då är det inte bra att rida.

Dom hoppade lite , med en barbacka sadel :)



Idag ska jag träna pleasure, för på lördag ska det tävlas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0