besökt en mink

Idag har varit en lugn dag, gått hemma mest och eldat här hemma och så. Vid fem drog jag ivväg till stallet för att fixa Shakiras sår och så gick vi ut och betade.
Därefter drog jag iväg till minken på en fika och kollade in hans lägenhet
, det var trevligt,och minken var trevlig som vanligt och bjöd på en god bulle och kaffe. :)
På vägen hem så mötte ja upp mamsen i Tyresö så hon slapp åka bussen hem från jobbet.

NU är det kväll och jag är trött, ska hoppa i bingen snart.

Måste bara berätta, jag fick världens gulligaste sms av en kompis idag, ¨så här stod det:

Om jag vore gud skulle jag göra Shakira frisk.
Dig skulle jag göra till världens bästa westernryttare, med nerver av stål.
Och mamsen skulle få en ny husbil.


Assååå ja dööör vad gulligt!!! Tack, (du vet vem du är!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0