Vargen tog Kajsa

Igår kväll när mamma skulle släppa ut hundarna för att kissa en sista gång, glömde hon att hon en stund innan hade släppt ut hennes katt Kajsa..
Arraz äter katter och han är alltid kopplad, även igår,, men när dom kom ut så skulle Arraz pissa vid en buske på tomten, men där under låg Kajsa ihopkuren, allt gick blixtsnabbt, Arraz fick tag i Kajsa och bet och bet medans mamma förbrilt försökte få honom att släppa... Kajsa skrek och klöste me allla klorna, tror hon fick in en träff för, för ett ögonblick släppte Arraz taget och då sprang kajsa skrikandes iväg till skogs....
Sen dess har hon inte varit hemma. Jag var inomhus men kom ut då ja hörde oväsendet , Kajsa hade precis kommit loss och var borta då när ja kom ut, jag gick fram till Arraz och såg att han hade stora tussar med hår i munnen.. Förhoppningsvis fick han inget riktigt tag i henne, kanske bara i skinnet/pälsen.. men vi vet inte då d var så mörkt ute.
Vi letade och ropade efter Kajsa igår kväll och även idag har vi gått skallgång i omgivningen omkring men vi hittar henne ingenstans :((((
Arraz är min Varg...inte min hund... åh nu har han verkligen gjort bort sig :(((
Skit oxå, stackars kajsa :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0