älskar dig min kåta brunstiga märr ;)

Jaa jäävlar vad min  kåta och brunstiga märr var absolut klockren att rida idag!! Sånna här dagar blir man så otroligt glad över att äga denna "mustang" :D Man blir så otroligt överlycklig och upprymd av känslan när 2 blir 1 och allt fungerar så himmlans bra!!
Idag tränade vi galopp på 8 volter , med byten på mitten, gick så jäääkla bra, så hade jag även lagt ut lite bommar på volten vilket gick (inte klockrent) men betydligt bättre. Och så tränade vi spinn, har haft lite svårt överhuvud taget att flytta hennes framdel, men idag tog jag hjälp av tygeln, svingade den på sidan av henne vid bogen, det visade sig vara en bra metod, hon flyttade framdelen i flera varv på raken, utan att det blev en volt! :D Stolt matte!
Min fina fiina fin Shackira, den märren älskar jag trots hennes humörsvängningar!!
Speciellt mycket älskar ja henne efter en sån här lyckad träning ;D
Tänk om man ändå kunde få henne så här bra även på en tävling :P

Nehe, nu ska jag dricka ett glas rött och mysa vid brasan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0