Åh nej,, inte rodeo nu igen!! ;)

Riktigt fin vårdag idag!! Synd bara att man inte hinner få  njuta av den,, var dock ute en halvtimma på rasten, men låg då mest under motorhuven och spånade om vilka olika vätsker det var som droppade ner på marken.... för det är inte bara en sorts vätska tyvärr....

well.... det har iaf ringt 1 person på dodgen idag, och den personen skulle komma i helgen och kolla på min pärla!! Det var faktiskt en tjej! :) Och hon var fortsatt intresserad efter att jag berättat alla fel JAG kände till om bilen :) Det var ju kul :) Så får vi se om den blir såld or not :)

4 timmar och 15 minuter kvar är det på arbetspasset nu,,,sen iväg till stallet,, erbjöd Lina och madde att få rida Shacken idag eftersom Lina slutade tidigt och skulle till stallet nu,, Men Madde kunde/ville inte rida för hon var mörbultad från igår då hon trillat av Shakira när dom skulle hoppa! :O
Stackars min lilla Maddis!, Shakira hade varit pigg och glad och gjorde lite rodeouppvisning efter ett hinder.... TYPISKT Shakira :)

Så får se om ja lyckas hålla mig kvar idag da ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0