Allt gjort som skulle bli gjort!

Nu har ja hunnit med allt det ja skulle göra, hunden är motionerad, han drog riktigt bra idag, ser fram emot vintern då vi kan plocka fram släden (om det nu tänker komma någon snö) Vem vet, ja kanske bor i Blekinge i vinter, åh där kanske det inte snöar alls? :) Då får ja i så fall skaffa mig en 3 hjulig cykel att köra Arraz med.
 
Hur som helst, jag har tvättat 2 tvättar och vikt tvätt, bytt lakan i sängen och städat ur Dodgen, det kommer en kille från Norrland nästa vecka som säger att han SKA ta hem den. Så vi får väll se om min älsklingsbil blir såld då da.
 
Ska försöka planera in en dag nu i veckan och dra ner till Johan, det är bara det att ja måste va kattvakt åt mamsens katt oxå, så då får det bara bli en blixtvisit. Sen ska ja ev oxå vara hästvakt i helgen åt syrran.
Typiskt.
 
Men men,, man får lov att ställa upp när dom har ställt upp på mig så många gånger. :)
 
NU ska jag ut och rida! Och idag ska Arraz få följa med på ridturen!
 
Tjaaooo!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0