Idag är jag 29 år och allt e fortf som van...

Idag är jag 29 år och allt e fortf som vanligt.. Förutom att ja har på mig min nya kofta som jag fick av bästa moster och co. D e inte särskilt vanligt nu för tiden att ja har nya kläder på mig, så ja vart välldigt glad för dom! :-D just nu sitter ja å gör affärer med min hyresvärd, å ja e rädd att ja blir tvungen att anta hans bud på hundgården pga att man e en fattig kyrkråtta. Men å andra sidan slipper ja ju arbetet med att ta ner den. Vissa säger att pengar är inget värt och att man inte blir lyckligare av att ha pengar.. Det är såå fel! Tro mig jag vet! Om ekonomin är dålig mår man INTE BRA! Sen behöver man ju inte vara miljonär, men om ekonomin funkar så funkar oftast allt runt omkring å man slipper känna ångest varje månad. Jag är ju rätt nöjd om ja får d gå ihop sig me räkningar o djurkostnader så ja kan behålla allt d fina ja har. Men ja skulle vara en aning lyckligare om ja nån gång hade råd att gå ut, eller råd att åka till sthlm å hälsa på vänner o familj. Livet e hårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0