God Morgon

Har sovit dåligt inatt, är för stressad över allt som håller på att hända, det vart så himla brottom med allt nu. Idag måste jag försöka få tag på en transport i Sthlm att hyra så Lina kan komma och hämta Helene som ska få komma hem...OCH få ta sin sista vila. Lite krångligt men känns mycket bättre att hon får somna in på sin hemma plan i Smara i Roslagen.

Shakira har jag hittat en tillfällig plats till i Haninge, Utlida gård, en lösdriftplats. Det får duga tills nåt bättre dyker upp. Problemet där är bara att vi fick inte komma redan till helgen, så Shakira kommer få bli själv hemma till iaf Tisdag :(( Det KOMMER BLI HYSTERISKT... har jag en känsla av!!

Ett annat problem är min DODGE, ja får inte köra transport med den, den är för tung och jag har bara B kort, annars hade ju allt vart en aning lättare och jag kunde kört hästarna själv, men nu måste syrran hjälpa till, hon har både C & E kort .

Så ni kanske förstår STRESSEN i det hela?????????

Nu hinner ja inte skriva mer, måste fixa lite och jobba lite oxå för den delen, hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0