Fredagen den 13e..

Tur att JOHNNY ringde och väckte mig imorse!! Annars hade jag ALDRIG kommit upp!! Är så fruktansvärt trött idag. :(

Stannade till på maccedonken i Mjölby och köpte mig 2 st toastar som ja kastade i mig, hade ju ingen ÖLKORV med mig till frukost idag!! Onyttigt men gött!! och på 2 röda var det tuggat och svalt, eller iaf svalt..

Hästarna verkade iaf lite gladare i morse! Så som dom var i går kväll har jag aldrig sett på maken på förr!! hehe, gulligt att få se lite olika sidor på dom ibland :D

Nu är d inte många dar kvar till flytt, d får nog bli redan nästa helg, hoppas nån kan hjälpa mig då...

Annars får ja bokstavligt ta hela lasset själv!! ;)

Idag blir det jobba 12 timmar och så ska jag unna mig lite lagad mat från Resturangen, nu när d e löning idag o allt, imorgon e pengarna slut igen...som vanligt...SUCK!

Tacco bufé blir det dagen till ära...dennna FREDAGEN DEN 13E..... ja lyckas väll sätta ett tacco chips på tvär i strupen el nåt haha! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0