Bonde söker fru

Ni vet, somliga av er iaf, att jag för ca 2 år sen skrev ett brev till en av TV bönderna :)
Hahaha! det är 1 av mina tokiga påhitt som kommer över mig ibland :D
Hur som helst, han kom aldrig med i självaste programmet (alltså dom man följde sen under den sommaren)
Iaf, för ett par dagar sen addade en kille i cowboyhatt mig på FB, ja tyckte ja kände igen han men kunde inte komma på vem det var, igår tänkte jag jag skulle titta upp han lite, så jag gick in på hans foton för att se om ja kunde komma på vem det var... haha! Å då fick ja ju syn på han, då han sitter å pratar med Linda (programledaren) haha ! Det var ju min KÄRLEKSBONDE! hahaha! D va lite roligt! :D
Så jag skrev...ett 2a brev  till han, hehe, trots att han har ju dumpat mig på 1a ,, :D Han svarade och tackade för mitt kärlkeksbrev till han ,,hans kärlek som han hade valt hade visst tagit slut , så nu e han singel bonde igen! ;P  hahahaha va knäppt!

Men kul att få höra av han!

hej svejs så länge!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0