Tröttnat på Stockholm

Sitter framför brasan o fryser och bloggar, är förkyld som faan, mamma tittar på tv men ska snart sova, hon jobbar hela helgen.

Jag längtar bort ...till...landet...nånstans. Har redan tröttnat på STOCKHOLM, så jävla stressade människor överallt Å dom kör bil som om det brann i avgasröret på dom! Inte konstigt att ja sett massor av olyckor på typ 2 dar!! Idioter!!

Imorgon åkte ja tydligen på att vara hundvakt igen, till lilla Aro då brorsan ska ha fest hemma. Ja inte blev jag bjuden..ja fick agera hundvakt istället.

Vad jobbigt det känns att vara inneboende, det blir som om ja inte får ett eget liv,  måste försöka räta till det här och komma bort igen, det här är inte bra. Fast om jag ska iväg till skåne i höst bör ja hålla mig på mattan fram tills dess....annars blir d nog inte av, om ja känner mig själv rätt... men d e ju såå lååång tid dit!!! :O Och appråpå det är det dags att skicka in ansökan dit nu i februari!




Kommentarer
Postat av: steff

Vad ska du göra i Skåne? Håll ut, tiden går fort! :)

2012-02-03 @ 23:24:43
Postat av: cowboysara

ev plugga till bonde :)

2012-02-04 @ 12:32:15
Postat av: steff

Åh vad roligt! Det gör du rätt i, tror du kommer trivas superbra som bonde! Hoppas du kommer in :)

2012-02-04 @ 13:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0