wooow!!! Husvisning imorgon kväll!!

weeeeiiiii!!!!
 
Åh denna gång skall vi till Bergshamra för husvisning!!
Det läskiga är, att det verkar FÖÖR bra för att vara sant!
 
Det bästa med denna gård är
1) VI FÅR EGET RIDHUS!!
                                               2) HELA TOMTEN ÄR INRINGAD I 1,5 METER HÖGT STAKET, SÅ ARRAZ
KAN ÄNTLIGEN SPRINGA LÖS!!
 
Det känns helt fantastiskt bra! Det är 1 bostadshus  med stall på 7 boxar, 4 hagar och 1 ridhus!!!
 
wiiieeee! Hoppas hoppas!
 
håll tummarna för oss nu igen snälla!
Tack!!

Kommentarer
Postat av: S

Jag hoppas verkligen att vi gillar det :-) Skulle vara för jäkla trevligt och skönt.
Var upp och tittade i natt ;-) Jag hoppas att jag var på rätt ställe. Var aldrig ur bilen, det var ett riktigt busväder och du/vi har snö så det räcker där nu !!

Nu hoppas jag att det går vägen för oss ang detta ställe. Om jag var och tittade på rätt ställe, så har jag en känsla av att du kommer att gilla det :-) !!
Det såg riktigt bra och trevligt ut. Dock så blir det en nyare 4x4 bil har ingen lust att fastna i snön där ute.

Jag hör av mig då jag vaknat
Puss å kram.
Dion S

2012-12-05 @ 01:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0