Såå...

Då var denna dagen till ända, imorgon är det jobb igen.
 
Idag hhar vi iaf hunnit med hästen, julmarknad i stan å kört hundspann 2 gånger!
(1 gång med mamma som passagerare, å en gång med Stisse som passagerare)
 
Hundarna var kanon bra, man blir faktiskt förvånad över hur starka dom faktiskt är!!
Mamma å jag väger 120 kg tillsammans, å Stisse å jag väger 150 kg ihop. PLUS sparken.
 
D e bra, riktigt bra, å då gårt sparken ändå fär lätt fram.
 
Ska bli kul när den riktiga släden kommer! (kunde inte hämta den idag som d va tänkt, pga vädret, snöstorm längs kusten uppåt landet :((   )
 
Nu ska iaf JAG sova, både mamsen å Stisse e lediga imöra.

Kommentarer
Postat av: Stisse

Tack hjärtat för dessa dagar. Du får mig att må så bra och nu när jag åker hem saknar jag dig som aldrig förr !!

Vi ses snart igen. Puss å kram.

Din S

2012-12-07 @ 13:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0