Blev ingen tävling :((

Blev ingen tävling, dodgen pajade halvvägs till tävlingen!!! Växellådsfan gav upp mitt i en uppförsbacke!!
Så det vara  bara för mig att lasta av Shacken mitt på gatan i trafiken, hon var uppspelt för samtidigt så sköt dom paintboll i skogen precis brevid.
 
Katastrof hela grejen!! Så sen så fick ja gå med shakira till en avtagsväg för att sen stå den i nån timme å vänta på att lina kom med en ny bil och kunde koppla på mitt släp på hennes. Sen fick vi lasta in Shacken igen. Lina körde henne tillbaks medans jag och johnny försökte få hem dodgen,
När den blev lite kallare gick d med lite tur och bara ibland att få i en växel å köra nån meter, så fick vi hålla på så, varvat med bogsering, och meckning, tog oss typ 3 timmar att få hem dodgen på en sträcka på ca 1 mil.....
 
Fy faan va ledsen ja blir :(((
 
Nu ska ja supa skallen i bitar.
 
 
Åh vi som hade gjort oss så fina, Shakira var kritvit i sin vita päls och sken och blänkte. :(
 
Jävla oflyt man har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0