Im Back!

Hej!

Nu är jag tillbaks igen....(kunde inte hålla fingrarna borta längre) Det har ju inte gått så många dar men det känns som en evighet sen som jag skrev i bloggen! :)

Jaha, vad har hänt sen sist..?
Det där jobbet i skåne på gården verkar inte bli av pga några omständigheter som hänt där på gården inom familjen, det är synd för det verkade som ett toppen jobb eftersom det både fanns kossor och hästar där. Och dessutom låg det i närheten av Revinge Hed och KC Ranch!
Men men.... SHIT HAPENDS,, bara till att ta nya tag.

Sen så har jag en tråkig nyhet... Blondie som kom till vårat stall för ca 2 veckor sen, Maddes nya foderhäst, hon är död.
En kväll när vi skulle ta in henne så var hon superhalt, det visade sig att hon fått en spik i hoven, den hade gått in så djupt och på ett så olyckligt sätt så hon var tvungen att nödslaktas! :(((((

Så hemskt och så sorgligt på en häst som bara var 5 år gammal. Jag tänker på er alla berörda, ägaren, syster och Madde :(((

Fina fiina Blondie.. R.I.P.



Madde och Blondie.

Träningstävlingen som skulle hållas i helgen blev tyvärr inte av pga vädret, så typiskt, vi som hade laddat så mycket för det :( Men återigen SHIT HAPENDS!!....

I övrigt har jag mestadels bara legat hemma och mått dåligt  denna helg, men känner mig bättre nu.

Har dock handlat lite på internet till min lilla Mustang och till mig själv.
Till mig har jag köpt ett par sporrar, dom borde komma nån gång nu i veckan.



Till Shakira har jag köpt ett nytt cowboyträns , inget showträns , fast det är ändå lite speciellt , I like it! Hoppas Shakira kommer gilla det oxå :) Det bör oxå komma nu i veckan.
Ni får se bild då.

Önskar jag hade lite mera pengar,,,för jag skulle även behöva inhandla en ny telefon, då min nya telefon (ny sen i julas) kraschat, så just nu använder ja en gammal telefon som ja sparat.
Skulle nog behöva köpa en ny dator oxå :P då denna börjar ge upp...men det får bli en annan gång.

Nu bör jag nog göra mig iordning så jag kan dra iväg till stallet och rida Shacken, idag blir det en tur ut på byn!

Återkommer! Skönt att vara tillbaka!!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0