Måndag

Hejsan!

Idag har jag inte ätit någonting alls, bara blev så, men nu står middagen i ugnen, broccoligratäng och kycklinglår. Ska bli gott det!



Här görs det broccoligratäng! MUMS!

Annars idag, så har jag tränat med skivstången, asjobbigt! Men har fortfarande ont i höger lår sen jag var ute och jogga, så fort jag påfrestar låret får jag ont :(( Jobbigt, men ja försöker köra på ändå.

Så har jag dammsugit och tvättat mammas bil.

I stallet var det trevligt, fint väder,varmt och skönt i solen, gjorde iordning Shakira utanför stallet idag, borstade och putsade (hon var rätt så lerig) och myste.




Shakira hade gjort sig illa på ena bakhasen, men verkar vara någorlunda bra än så länge, spolade rent såret och så.
Sen så sadlade vi på och red ut en tur på byn i drygt en timma. Shakira var pigg och en aning tittig.
Vi red en bit förbi Stadsberga, sen vände vi.

 

På väg mot Stadsberga. Shakira var pigg och alert idag.


Nu är snart middagen klar! ÄÄntligen får jag mat i magen!

För en vecka sen när jag började min bantning vägde jag 60 kg, undrar vad jag väger nu???? :D
Det är slutresultatet som räknas!

Kommentarer
Postat av: e m m y

Vi får ta en ridtur dit någon dag! Har faktiskt inte varit där :)

2012-04-17 @ 14:09:30
URL: http://thecowgirl.webblogg.se/
Postat av: cowboysara

Det kan vi göra! Såg att du oxå hade en blogg, läste lite, ska ni flytta till småland????? :O fin blogg!!

2012-04-17 @ 14:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0