Snart Påsk!

God morgon!

Är på jobbet,, trött idag, snoozade alldeles för länge idag så det blev lite stressigt imorse!
typiskt mig! Åh ja som hatar att stressa!

Igår hände något som inte får hända.. hundarna rymde från hundgården....!! Och ingen fanns hemma!! En granne hade fått syn på dom och lyckats fånga Arraz, sen hade dom ringt till mammas jobb,, men hon kunde inte komma så då fick Leffe (emmas husse) komma och kasta in dom inomhus.

Undrar hur många katter som gick åt....?? Skönt iaf att dom kom till rätta igen utan att bli påkörda, vi har ju en trafikerad väg nedanför oss.. usch, ja blir darrig av bara tanken :(((

Hundgården är iaf nu lagad så den ska väll va hel nu,, men man vet ju aldrig om dom hittar på något annat ställe att bryta sig ut på. Man blir ju nojjig efter att ha levt med Jack i 7 år som var expert på att ta sig ut ur hundgårdar.

Hur som helst, nu ska här jobbas i 12 timmar sen är det ju faktiskt PÅSK!!
Imorrn är det fullt upp, först kommer hovslagaren kl 10, sen kl 15 ska vi rida för Eva sen tror jag att jag drar direkt till Knivsta när ja e klar i stallet. Så då måste ja hinna packa innan ja drar till stallet.
Sen väl framme i Knivsta så ska här drickas bira och wirre med Mackan!! Kul!



Arraz min lilla varg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0