Nya tränset :D

Nu har jag varit och ridit lite, smörjde upp det nya tränset oxå, hon vart jättesnygg i det! :D



Idag red jag med sporrar, fick omedelbart ett snabbt gensvar från Shacken, vi tränade mycket fram och bakdelsvändningar, stopp med direkt backning (så det blir som en å samma rörelse)

Sen så red vi "snögubben" (i åttor på stora och små volter) Vid varje kon stoppade vi, och i den övre lilla volten la jag till 3 bommar och i den andra änden gjorde jag en liten volt i galopp, så på magen och huvudet travade jag och på den tredje volten galoperade jag, och ett stopp vid varje byte av volt. Hajar ni ?? :D hihi

Hon var jätte duktig idag och kämpade väl, jag med, för d känner jag i hela kroppen nu :D



Nu inväntar vi min moster som strax kommer hem från sin kurs, hon har bott här sen i söndags för att hon är på kurs här i stockholm i 3 dar, jättemysigt att ha KLOKA moster här !!!
Bästaste moster!!

Nu vill ja ha ett glas rött!!

Ha det bra allihopa, hörs snart igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0