Glöm inte läsa OBS

hej hopp! Tycker jag varit hyffsad ok idag på min andra dag på 2 månader. Idag har jag ätit rätt hela dagen, jag har hållt igång.
*ridit
*sprungit med hunden (kommer doch ligga som ett kollie imorrn :P )
*Bärt 10 lass ved
*1 timmes kvällspromenad med hunden plus 20 minuters dressyrträning med vovve

Jag har duktigt ont i kroppen idag och är rädd för att ja inte kommer upp ur sängen imorgon...
Tror jag överansträngde mig en del när jag var ute och sprang, har ju trots allt inte sprungit på typ 1,5 år... Har skita ont vid ett muskelfäste vid låret, nere vid knät :P

Imorgon får det nog bli skivstång och cyckling istället. Och så ska jag och mamsen bjuda hem Johnny på grillat imorrn!! Det blir kul att träffa han igen! :D

NU e ja hungrig IGEN, det får bli popcorn, det är hyffsat nyttigt.

OBS!
Sen vill jag bara berätta att detta blir mitt sista inlägg på ett par dagar. Jag behöver ett uppehåll, hoppas ni förstår.

Ha det så bra allihopa! Löve you all!!!! PoK!



vI HÖRS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0