Igår hände något. Jack var här! Han var h...

Igår hände något. Jack var här! Han var här när jag var på jobbet. Han kom för att säga hej då till arras och för att lämna oss. Men ja tror oxå han sa att allt var bra till arras. För när jag kom hem hade jag en annan arras! Arras log med hela ansiktet! Han var jätte glad och busig hela kvällen och han tydde sig till mig, låg när mig , busade och lekte med mig och vi ylade ihop. Innan har han bara rullat ihop sig till en boll i fotöljen när vi kommit in o sen bara legat så hela tiden. Men igår var det som om han förstått. Han har förstått att han inte ska vänta på jack mer och att d e han och jag nu. Och d som kænns så extra bra är att arras är glad och det betyder nog att jack sa att allt är bra. Jack kom för att säga att allt är bra och han kom för att säga hej då och lämna oss. Han har fortsatt vidare nu, det är jag säker på. Ælsker dig jack, vi kommer aldrig glömma dig! R. I. P.


Kommentarer
Postat av: Faster på 90 bast

Fint Sara, Jack har säkert givit Arras ett lugn och du har liksom kommit igång lite grann och det känner Arras också. Du engagerar dig nu i framtiden,flytt o annat o det speglas i din energi som Arras känner.

Du är så duktig o jag beundrar dig. Helt otrolig är du, hur du hinner, orkar, kreativa sidan ja allt du företar dig. Kram

2011-12-03 @ 09:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0