Underbara lunchrast

Först sov jag som en stock i 1 timme.
(Asskönt)

Sen så selade jag på hundarna och körde en sväng i det underbara Soliga vädret!






Dom skötte sig Kanon idag mä!!
Love them with all of my heart!!!

Direkt på detta (efter att ha selat av och vattnat hundarna) tog jag Shacken i repgrimma, hoppade upp och red lite på banan, Stefan tog fram lite bommar som vi kunde träna lite backningar, sidepass osv. 
Myspysigt!!





Fiador var som vanligt välldigt kelig och go, å ville gärna följa med Shacken, men hon fick stanna i hagen med resten av flocken.




Ja, å nu har jag ätit lunch och fikat, ska snart göra mig redo för att åka iväg och mjölka för andra och sista gången för idag.

Sen tar ja Gladeligen helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0