Va mycke d blev nu ra!

Har blivit tillfrågad om jag kan ta med Shakira på roping clinicen med Tommy Arvidsson. Hon ska få va visningshäst då Tommy ska visa oss.
Spännande !! Men lite pinsamt samtidigt då Shacken är så tjock :(
:O !!
Men men, vore iaf kul att se hur Tommy handskas med henne och hur Shacken reagerar med lassot osv.

Problemet nu är bara att vi ju saknar bil, men samtidigt som detta kom på tal om clinicen och Shakira så hittade jag en bil i Sandviken som verkar lovande, så ja måste dra dit i veckan å titta på den. Helst så fort som möjligt.  Annars ska jag oxå fråga grannen om bil , vi kanske kan få låna deras.

Och nu på onsdag ska jag åka till solvind och hälsa på! Ska bli kul!! 

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0