Kommentarer

Ville bara sticka in näsan lite... Ni som får för er att skriva en kommentar till nåt inlägg,, ni vet väll om att resten av världen oxå ser den då den är publicerad?.... Vissa kommentarer jag fått har jag fått tagit bort då dom verkat lite väl opassande.... Jättekul att ni vill kommentera men håll er gärna till ämnet. Vill man ha kontakt med mig får man nog försöka på ett annat sätt.

Och detta är ingen dejting/ kontaktsida.
Och väljer ni att vara anonym så var det, 
Men räkna inte med att ja vet vem ni är.

Å fortsätt gärna kommentera , ris el ros det är bara roligt :) men håll er som sagt till ämnet! 
Tack å hej! Glad påsk!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Gomorron min sköna och Glad Påsk till dig och familjeklanen, både folk & Fä :)
Yepp, t.om datakorkade lilla jag vet att allt är offentligt,
Kan inte min mejladress utantill men jag avslutar väl med mitt namn
Ha det så bra, kramis från Jeannette (JEM)

Svar: Hej jeanette! Glad påsk på dig med! Tyvärr så verkar d som om alla inte vet om det :) ville bara tala om d så alla vet d nu ;) kram på dig!
cowboy dream

2014-04-19 @ 07:04:26
Postat av: Wavve

Tjäääna cogirl!
Bra skrivet tjejen! Lätt att ta fel på din blogg och en kontakt-chatt annars😆😉
Ha d bäst 😊

Svar: Haha! Näää?! Det är d väll inte!!! Dom ända ja vill dejta är kor å hästar! Behöver inte ens en cowboy, för det är jag själv!! ;D
cowboy dream

2014-04-19 @ 09:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0