Den som lever får se!

Har inge lust till nåt idag, åkte inte ens till jobbet. Är så arg å ledsen och utmattad av den här skiten.

Min bästaste syster med familj kom över en stund på deras väg hem upp till bollnäs. Det var mysigt, saknar dom sååå mycket. Blir sällan att vi ses.
Dom har varit i stockholm och firat min bror som fyllde 30 år den 18e april. Jag jobbade i vanlig ordning så kunde inte vara där :( 

Nu sitter ja iaf ute i solen , målar tånaglar å donar i min rastlöshet. 

Skönt iaf att bli ensam här. Både stefan å mor har åkt till sina arbeten.

Jag själv funderar på hur fan ja ska fly  snabbast, och åt vilket håll? 

Hade ja fått välja vart ja ska bo härnäst så blir det på Revinge hed. 

Men den som lever får se!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0