Sovmorgon i stan

Här sitter ja i mamsens soffa, nerbäddad under ett blommigt täcke.
Jag åkte direkt hit efter jobbet igår kväll. Hälsa på mamsen lite å packa ihop lite mer saker å så tänkte ja passa på att hämta ut mitt pass.
Dessutom så passade jag på att ta en rejäl sovmorgon och vila.
Riktigt skönt var det att få sova ut, gick å la mig vid 22 och vaknade inte förens kl08.00. Så nu e ja pigg å utvilad.
Ska även passa på att ta ett bad innan ja drar härifrån.

Men ja längtar hem till min familj till alla djuren och till Stefan.

Stefan fick för första gången agera häst och hundvakt. Ja har berättat för han vad han ska göra och hur. Så det går säkert bra där hemma även utan mig :/

Är hemma igen på gården ikväll vid tio tiden. LÄÄÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0