Hallojsan!

Idag så försökte ja mig på att raspa Surprice hovvar lite då dom såg lite risiga ut, det var riktigt läskigt! Vet inte om det hjälpte det lilla ja vågade pillra men hoppas det, tjejen som verkar barfota hästar ska ju komma i helgen.
 
Är på jobbet nu, sitter å glor igenom annonser som vanligt å får ju alltid en massa ideer som flödar i skallen, ideer som föder ideer å så är det ett stort virrvarr.
 
Jag vill ha 3 hästar tänker jag. MEN ja vill inte ha 3 hästar ja absolut måste rida, utan ja tänker mig en sällskapshäst, så det alltid finns sällskap till en häst om ja e borta med den 3dje.
 
Jag tänker mig antingen en egen häst,, men det är ju oekonomiskt , så då tänkte ja om ja skulle sätta ut en annons om stallplats istället.
 
Å så har ja samtidigt en önskan om att få vara till hjälp å liksom ta hand om nån häst som behöver akut hem typ, eller nåt :P
 
Ja tankarna e många,, men kanske d vore lättast å smartast med att hyra ut en stallplats??

Kommentarer
Postat av: Ronny

Kanske svenska hästarsvärn kan vara något för dig om du vill hjälpa.
http://www.shv.org/index.php?option=com_content&view=frontpage&Itemid=59

Svar: ja, jag har funderat på dom oxå.. men Stisse å ja bestämde oss för att ta en inackordering till att börja med :)
cowboy dream

2013-03-13 @ 12:40:54
Postat av: Ronny

Helt rätt, "lättare" med inackorderingar i början iaf. Fick massor av felmeddelande igår när jag gjorde ett inlägg men tydligen så gick dom fram iaf ,så jag har inte blivit senil och upprepar mig det var faktiskt dator strul , jag lovar :D :D :D

Svar: haha! Det är lugnt, vi säger datastrul då.. ;)
cowboy dream

2013-03-15 @ 08:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0